От 01.03.2010г. Застрахователен брокер К3 изгради CALL CENTER за даване на оферти по застраховка КАСКО. За да бъде напавена най-добрата оферта на ваш клиент обаче, е необходима предварителна информация. Запомнете: НЯМА ОФЕРТА КОЯТО ДА НЕ МОЖЕМ ДА БИЕМ Работим с 12 компании и това ни дава значително предимство. Как да стане това? 1. Копирайте старата полица АВТОКАСКО и я изпратете на ilinden@draftis.com 2. Докато сте с клиента се обадете на 0888 73 69 90. Осигурете връзка на клиента с дежурния колега 3. Изчакайте обратното обаждане за параметрите по застраховката 4. Уверете се, че офертата е одобрена от клиента и преснимайте големия талон на автомобила. 5. Изпратете талона и данни за доставка на посочения по-горе мейл, както и трите си имена. Полицата ще бъде изпратена на клиента с куриер, а плащането ще бъде при доставката. В мейла посочете мобилен телефон за връзка с клиента Комисионни за привлечени клиенти ще се изплащат на 15-то число по сметка или в брой в централния офис на К3